marți, 7 aprilie 2009

Am obosit in pauza..



Prea mult timp am fost in pauza de mine.. in pauza de tot ce am reprezentat eu candva.. din dorinta de a ma reconstrui, de a ma reconcepe, de a remodela fiecare suvita creatza a personalitatii mele.. Mi-am reorganizat componentele sufletului.. mi-am remediat aparent toate fisurile interioare.. mi-am aranjat dorintele in sertarase, pe culori... mi-am ordonat visele in functie de marime si grosime... mi-am ingropat placerile-mi caracteristice pentru a zidi altele noi.. mi-am incuiat esenta pentru a da frau liber unei sensibilati bolnaviciase..

Si.. am obosit...

Am obosit sa lupt impotriva unei etichete false, puse de fiecare data de alte persoane, in alt context, avand acelasi rezultat..
Am obosit sa ma pierd in vise pe care nu le mai pot controla..
Am obosit sa ma las afectata de fiecare lucru marunt si nesemnificativ din jurul meu..
Am obosit sa ma prefac ca nu stiu ce gandesti.. doar pentru a fi diplomata..
Am obosit sa tac si sa inteleg, desi ar fi fost multe de spus si multe de aratat..
Am obosit sa iert oameni pe care inainte i-as fi calcat in picioare cu cea mai mare asprime..
Am obosit sa fiu o carte perfecta in ochii tuturor.. dar tot fara continut in ochii lui..
Am obosit sa fug de tot ce m-a ranit odata...
Am obosit sa ocolesc toate lucrurile peste care inainte treceam cu scarba..
Am obosit sa fiu asa cum as fi vrut mereu sa fiu...
Am obosit sa fiu in.. pauza de mine..

Vreau haosul meu inapoi.. vreau dezordinea mea stralucitoare.. vreau imaturitatea mea senina.. vreau inconstinta mea imaculata... vreau superficialitatea mea enervanta... vreau impulsivitatea mea de jungla... vreau zapacenia mea fardata cu rosu si galben..

2 comentarii:

ade spunea...

am ajuns din intamplare pe blogul tau...am citit cate ceva si vreau sa iti spun ca scrii foarte frumos.felicitari!

Rosu de inger spunea...

Mersic frumos ade :D
Pooopicei :*:*