luni, 28 februarie 2011

Fii tu.. sau nu!


Paulo Coelho ne indeamna sa gasim curajul de a fi noi insine.. Eu va indemn sa gasiti curajul de a va sculpta in permanenta personalitatea, fara a va expune prea mult fisurile mentale si golurile sufletesti!

Nu.. nu trebuie sa fiti voi in orice moment, ci cu moderatie, nu oricum, nu cu oricine, nu oriunde, nu oricat! Trebuie sa va autocreati incontinuu, sa va modelati singuri suficient de mult si de bine pentru a deveni in final de nemodelat de catre ceilalti! Trebuie sa va autodepasiti, sa va infrangeti temerile, sa va ascutiti gandurile, sa va slefuiti purtarea, sa va protejati calitatile, sa va invingeti slabiciunile si sa va construiti principii de viata suficient de puternice pcare sa sustina o coloana vertebrala de neclintit!

Fiti asa cum vreti sa fiti! Orientati-va gandurile si actiunile in directia pe care o doriti! Nu mult.. dar atat cat aveti nevoie!

4 comentarii:

stef spunea...

ande...ti-am citit aproape toate cele scrise de tine...sunt superbe...nu stiu cum dar ai reusit sa ma faci sa ma simt bine...ai un stil care te caracterizeza si care te descrie...esti minunata chiar daca esti blonda sau roscata...frumusetea adevarata nu se vede , ci doar , se simte...

stef spunea...

ANDE , de ce nu mai scrii ???
unde ai disparut ???
ai dat de iubirea adevarata ???

Rosu de inger spunea...

Multumesc Stef pentru cuvintele frumoase! Ma bucur din suflet ca ceea ce ai citit te-a facut sa te simti mai bine si sper sa fie asa si in continuare pentru ca o sa reincep sa scriu. Comentariile tale au reusit sa trezeasca vechile mele pasiuni.

Nu am mai scris pentru ca am avut un an exagerat de incarcat si s-au produs multe schimbari in viata mea. Da, am gasit si iubirea adevarata, insa nu vreau sa renunt la acest blog. Am investit mult suflet in el..

Multumesc ca mi-ai reamintit asta..

Cecilia spunea...

Imi plac mult articolele tale.