luni, 3 martie 2008

Dialog cu ...



Stiu stiu.. nu prea am mai avut timp de tine.. am fost foarte ocupata.. Cu ce? Cum cu ce? M-am imprietenit cu fericirea si am iesit cu ea de mana in fiecare zi..

Imi spui ca nu sunt de fapt fericita.. ce stii tu? Nu stii nimic... Si totusi cum as putea sa fiu fericita pe deplin..cand tu m-ai lasat balta exact atunci cand aveam mai mare nevoie de tine?! Inainte ma scoteai din minti.. erai prea incapatanat.. si din cauza ta eram asa rece si nepasatoare.. si apoi ce ai facut? Ai disparut.. iar acum ai tupeu sa vii cu pretentii??? Pai normal ca acum nu mai am timp de tine.. ai lipsit prea mult.. m-am obisnuit sa stau fara tine..

Da, ai dreptate.. era mai bine cu tine..stiu.. uneori imi lipsesti..

Nu, nu te-am inlocuit.. nici nu as putea.. stii bine ca te vreau inapoi, dar nu mai stiu cum sa te pastrez.. Te rog nu imi face morala pentru ca pur si simplu nu am chef.. e mai bine sa ma castigi pe furate si nu sa ma zapacesti mai mult decat sunt eu acum..

Stiu, stiu.. nu prea am mai avut timp de tine.. dar uite.. ca sa nu-mi mai scoti ochii atat.. hai sa ne intalnim maine la ora 13..
Pe maine deci.. draga OrGoLiU! :*

Niciun comentariu: