miercuri, 27 februarie 2008

Calatorie in suflet..


Am inceput sa caut.. in speranta ca voi gasi raspunsuri la intrebari, in speranta ca voi gasi mai multa lumina decat intuneric, mai multe ferestre decat pereti, mai multe vise implinite decat regrete, mai multe flori decat buruieni..

Ce am gasit insa? Am gasit o lumanare aprinsa pe o balta de sange, un zambet strivit de o lacrima neagra, o speranta care si-a frant aripile si un dor mototolit si degeaba. Am mai gasit porumbei patati de vopsele in culori urate, mii de scoici cazute in noroi, ghem desirat de framantari, valuri surde si reci, comori ingropate si uitate, sentimente de unica folosinta, oameni dansand pe cadavre, oameni fugind de cadavre..

Si am mai gasit o placuta.. o placuta mica, veche.. ruginita parca.. aruncata se pare de cineva in sufletul meu..sau poate chiar de mine demult.. E plina de praf, mizerie, frunze moarte, rame, radacini si pamant. O ridic, o sterg, o curat, o lustruiesc si citesc:
"Poti sa ma omori, dar nu sa ma umilesti
Poti sa ma omori, dar nu sa ma ranesti
Poti sa ma omori, dar nu sa ma jignesti
..dar daca totusi o vei face.. atunci eu voi fi cea care isi va permite luxul sa te omoare pe tine.."
Ma sperii, imi amintesc, ma trezesc, ma regasesc si zambesc..

5 comentarii:

Marcel spunea...

Ciufulici, ce post e asta? Visez urat la noapte: balti de sange, noroi, mizerie, rame.... Tu nu ai auzit de flori, zambete, bucurie, prieteni, soare...
Uite, ai un martisor!

nikosita spunea...

mie imi place foarte mult cum ai scris :) e f "stilizat" si creeaza imagini misto :) draguta placuta :P

Rosu de inger spunea...

@marcel Da, am auzit..dar prefer sa traiesc de mana cu soarele si sa scriu doar despre umbre :P
Si mersic de martisor :*

@nikosita Sar'naaaa

Marcel spunea...

:) Faci oamenii sa zambeasca cu raspunsurile astea! Cupla!

Rosu de inger spunea...

@marcel :D Chiar ma bucur! :D:D:D:D Asta era si ideea :P