duminică, 5 octombrie 2008

Iarta-ma... sau nu..



As putea sa mint... sa spun c-ai fost doar tu..
Stiu ca am gresit, iarta-ma... sau nu..

... am ranit.. am stins raze de suflet.. am mototolit vise de hartie.. am tipat.. m-am crizat.. am amagit.. am inselat.. am cerut imposibilul... am criticat maruntisuri.. am facut statui unor absurditati.. mi-am calcat in picioare sentimentele si m-am acoperit cu o perdea de falsa gheata.. nu am conceput sa iert.. am jucat dupa reguli inventate de mine.. m-am prefacut ca iubesc.. am intepat si am fugit.. am mintit prinvind in ochi.. am lovit in locuri pure..
...unii meritau.. altii nu...

...am ranit... odata... suflete calde si reci...
...iar acum e randul vostru sa o faceti...
...si doare...





e greu sa ma intelegi
Asculta mai multe audio Diverse »

Niciun comentariu: