miercuri, 1 octombrie 2008

Secret cu aroma de iubire perfecta...



Esti indragostita pana peste cap.. il privesti asa cum un copil ar privi cea mai delicioasa prajitura.. Iti e frica sa nu se stinga acest paradis al vostru (iluzoric de cele mai multe ori).. ce e de facut? Cum il tii langa tine?

===> Unele femei apeleaza la SEX.. isi ofera trupul pe tava, ca pe un cadou nemuritor ce va mentine vesnic focul pasiunii..
===> Alte femei apeleaza la BANI.. atat timp cat ii ofera tot confortul si toata dragostea manifestata in cadouri scumpe.. atunci fascinatia barbatului fata de femeia darnica, cu siguranta nu se va stinge niciodata..
===> Alte femei sunt inrobite in convingerea ca dragostea trece prin stomac si se intrec in "GUSTOSENII" , presarand iubirea lor pura peste bucatele colorate, inspirate de sentimente desculte si naive..
===> Altele isi manifesta iubirea pentru barbati TOLERAND manifestari de animal din jungla, suportand nenumarate gloante verbale.. suspinand si sperand ca sacrificiile ii vor fi recunoscute de purtatorul de slit cu denivelari..

Hai sa lamurim putin problema...
===>
Sexul te ajuta sa cuceresti un barbat timp de ora.. o noapte.. apoi efectul se va evapora...
===> Prin cadourile scumpe ii lasi doar portita deschisa ca sa poata profita de buzunarul tau larg si mana ta darnica..
===> Prin bucate delicioase vei reusi sa ii trezesti admiratia.. un timp.. dar nimeni nu vrea sa aibe o femeie care isi impodobeste corpul incontinuu cu parfum de fripurica si cartofi prajiti..
===> Iar daca doresti cu tot dinadinsul sa iti dovediti prostia, atunci tolereaza comportamentul animalic al tigrului de langa tine..

In matematica iubirii femeile gresesc aproape de fiecare data.. si culmea.. barbatii nu (sau cel putin 90% dintre ei)
Cum tii un barbat langa tine? E simplu.. atunci cand nu faci absolut NIMIC ca sa il tii.. deci fara sa etalezi niste ochi blegi si plini de dragoste, sacrificii inutile sau daruri trupesti si materiale exagerate...
Cuceriti-l prin felul vostru de a fi, prin orginalitate si stil, prin decenta si spiritualism, prin simplitate si atitudine.. si nu prin eforturi suplimentare in urma carora acesta ar fi tentat sa se dezbrace de hainele sale de print..

Si totusi.. nu stiu de ce.. dar lucrurile aparent simple par cele mai grele de multe ori.. mai ales daca intervin fluturasi plictati in sentimente derutante..
:(

7 comentarii:

Anonim spunea...

E total deplasat si pare ft superficial dar imi plac mult pozele pe care le postezi in cadrul articolelor.Inspirate:D

Rosu de inger spunea...

:)))))Ma bucur ca iti place.. macar poza :))
Dar de curiozitate.. de ce e deplasat si superficial?

Anonim spunea...

Ma gandesc ca nu are legatura comm meu cu textul :)

Anonim spunea...

deci sau am vedenii caracteristice orei tarzii sau am vazut un comm lasat care s-a evaporat subit :-?
Nu stiu ce sa zic ca e ft nasol de abordat subiectul pt ca abordeaza o chestie foarte fragila.Ce pot sa zic e in legatura cu toleranta :eu , ca si reprezentant al speciei vizate hihihi:p, consider ca este cea mai mare prostie e ca o femeie sa devina toleranta si sa aprobe o gramada de chestie dupa parearea mea dezgustatoare si umilitoare.Aici vreau sa zic umilitoare si injositoare pt individul care le savarseste care e doar un purtator de coarne si coada ca sa nu jignesc saracul animal.Parerea mea.

Anonim spunea...

mi-a scapat asta cand am citit:"purtator de slit" =)))))))))))))

Anonim spunea...

femeia e tampita, se trezeste prea tarziu si apoi cauta un fraier sa le accepte trecutul

Rosu de inger spunea...

-Slashy: nu ai vedenii, scrisesem ceva, dar apoi am sters :P
te aprog.. nici eu nu sunt de acord cu femeile care accepta lucruri pe care nu ar trebui sa le accepte.. Poate tocmai de aceea tot insist pe subiectul asta.. poate se trezeste cineva :))

-micro18blocf@yahoo.com: Din pacate sunt si femei care actionaza asa.. dar eu cred ca mai mult barbatii ;)