sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Cumpar 2 Kg timp.. vand 5l proiecte!

Nu mai am timp de mine, de prieteni, de iesiri, de plimbari, de cluburi...
Nu mai am timp sa ma gandesc la tine, sa te inteleg, sa te iert, sa te iubesc, sa te accept..
Nu mai am timp nici macar sa ma joc cu nervii tai si sa-ti demonstrez ca femeia detine puterea..
Nu mai am timp de vise, de iluzii, de sperante, de emotii, de zambete aruncate gratuit..
Nu mai am timp de placeri interzise, de provocari, de incalcat reguli, de jocuri absurde..
Nu mai am timp de analize, de ganduri, de lacrimi, de nervi...

Si culmea.. E muuuult mai bine asa!!!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

E foarte bine!

Anonim spunea...

asta-i ora corecta, am modificat in setari..

Anonim spunea...

pe naiba, nu iese..

Rosu de inger spunea...

:)) Trebuie sa modific si eu in setari ora.. dar nu am timp =))

Anonim spunea...

Masturbeaza-te mai putin.. =))))

Rosu de inger spunea...

Chiar crezi ca toti facem ce faci tu zilnic? =))
Oh brother.. get a life, get a woman ;)

Anonim spunea...

Eram curios de rapunsul tau.. poate ca si altii..

Rosu de inger spunea...

Pai frumos nu aveam cum sa raspund.. la ce ai comentariu deplasat si aiurea ai dat ;)