vineri, 5 decembrie 2008

Pentru ca ma agat de trecut..

..mi-am adus aminte de tine..

Au fost ani, au fost jocuri, nervi, placeri, nebunii, zapaceli.. Am ras cu tine cum nu am mai ras cu nimeni niciodata.. ai avut grija de mine asa cum nu a mai avut niciun alt baiat.. m-ai ascultat asa cum nu a mai facut-o nimeni.. mi-ai respectat visele, mi-ai colorat zilele... Am apreciat? Nu.. De ce? Pentru ca am vrut mai mult.. si mai mult.. Ai plans.. am plans si eu.. nu te-am iertat, desi poate tu ai avut mai multe de iertat, nu te-am acceptat asa cum erai, nu ti-am tolerat defectele, te-am criticat mereu... insa acum realizez ca a fost una din cele mai frumoase perioade... Te vad si acum ca te bucuri pentru mine cand auzi ca am ajuns acolo unde am vrut.. acolo unde si tu ai vrut sa ajung..
Iti mai aduci aminte unde ne-am sarutat prima data? Cum radeam fara sa ne putem opri? Cum ne alergam ca doi copii cretini? Cum ne certam ca doi nebuni?
Iti mai aduci aminte ce vise aveam? Cand ne casatoream? Cati copii faceam? Cum se numeau ei?
Ai fost singurul baiat cu care puteam sa stau incontinuu fara sa fac nimic.. si totusi fara sa ma plictisesc nici macar un minut.. dar lipsea ceva din relatie.. Ceva foarte important.. si abia acum am realizat despre ce vorba.. Lipsea maturitatea mea.. Intotdeauna mi-am dorit sa te fi cunoscut mai tarziu, pentru ca m-as fi casatorit cu tine...

3 comentarii:

Unknown spunea...

asta-i lipsea si ei, celei care acum a plecat in celalalt capat al tarii, lasandu-ma pe mine fara mine.
parca inca o mai vad cand intru in casa, cum ma astepta de fiecare data. ultima data....

Rosu de inger spunea...

.. :( Imi pare rau.. din pacate lucrurile nu merg in directia pe care noi o dorim.. Cu siguranta va mai fi o alta EA, sau un alt EL..

geo spunea...

e minunat tot ce ai scris tu!din pacate e si adevarat!iti multumesc