miercuri, 24 decembrie 2008

Surprinsa.. de mine



M-am cufundat in gheata si nu vreau sa mai scot nasul din palatul meu inghetat... E atat de multa caldura aici... E acea caldura la care nu as putea renunta pentru nimic in lume... Ciudat cat de mult ma regasesc in palatul meu sculptat cu sperante ranite, ironii fierbinti, nervi pisati si indiferenta calculata .. si ciudat cum nu imi lipseste deloc stralucirea focului... Acum oricine doreste sa patrunda in universul meu.. ori e la fel ca mine.. ori se duce naibii... Nu mai accept intrusi care sa apara din senin pe o raza, sa dispara pe un turtur si sa imi intoarca lumea pe dos!! Nu fac nici cel mai mic compromis pentru ca un om sa se simta confortabil in fotoliul meu de gheata.. daca el nu stie sa simta caldura ghetii, atunci nu are ce cauta langa mine.
.. si parca.. de ceva timp.. simt ca imi cresc si aripi.. de gheata.. O sa spuneti ca nu o sa pot zbura niciodata cu ele.. dar va voi demonstra ca pot...

Niciun comentariu: