luni, 5 ianuarie 2009

Where is the love?


Sex pe sus, sex pe jos, sex pe masa, sex sub masa.. sex la tv, sex in reviste, sex in ziare, sex in reclame, sex la munca, sex cu vecinu... sex sex sex... toata lumea vorbeste despre sex, sexul vinde, sexul manipuleaza, sexul invarte lumea...

Barbatii vor.. femeile ofera.. Se practica "sexul amical" -=- "cand vrei tu.. cand pot eu.. dar apoi nu mai vreau sa stiu de tine...
Femeia devine (cu permisiunea ai) o tarfulitza cu acte in regula. Scrie pe fruntea ei: "am poze goala pe hi5, cauta-ma.. invita-ma la tine acasa, imbata-ma, fa sex cu mine si ia-ma de proasta. " Cum ar putea un barbat sa refuze asa oferta?!

Femeia devine mecanica.. se lasa condusa de placeri, ratiunea se duce dracu, principiile se calca in picioare.
De ce ma iau doar de femei? Pentru ca macar de la ele mai aveam cateva asteptari firave...

Un comentariu:

killer spunea...

f tare:)):X:X:X

am citit f multe posturi de la tine,chiar daca abia am gasit blogul si mi se par absolut geniale 'abordarile' .

pup:D