vineri, 30 ianuarie 2009

Fap parte din.... :(:(:(

Fac parte din cei care au jucat "De-a v-ati ascunselea", "Leapsa", "Ratele si Vanatorii", "Tara, Tara! Vrem ostasi", "Pac Pac", "Hotii si Vardistii", unu din cei care au strigat "Un', doi, trei la perete stai" sau "Cat e ceasu' Imparate?" unu din cei care au folosit telefoanele cu fise, dar printre primii care au vazut desene animate color sau care au renuntat la casete audio si le-au inlocuit cu cd-uri.

Fac parte din cei care au vazut "Beverly Hills 90210", "Melrose Place", "Twin Peaks", "Dallas", "Santa Barbara", "Caracatita" sau "Salvati de Clopotel", ... si cine zice ca nu s-a uitat ori minte ori nu avea inca televizor.

Fac parte din cei care nu ne dadeam bip-uri, ne fluieram sau strigam sa iesim afarai, unu' din cei care nu aveam Playstation 1, 2, 3 sau X-Box, ci aveam Nintendo sau Terminator pe televizor sau jocuri Tetris de care ne plictiseam la o luna dupa ce le cumparam si le uitam pe dulap, pline de praf.
Abia asteptam la chefuri sa jucam "Fantanita", sau "Flori, fete, filme sau baieti", sau "Adevar sau Provocare", sau orice ne dadea un pretext sa "pupam pe gura" pe cine "iubeam".

Fac parte din cei care inca au mai "cerut prietenia" , care inca roseam la cuvantul "sex", care dadeam cu banul care sa intre in farmacie sa cumpere prezervative, pe care apoi sa le umplem cu apa si sa le aruncam in capul colegilor, care au completat mii de oracole, sperand ca persoana iubita va citi acolo unde scrie "De cine iti place?" ca ne place de el/ea.

Fac parte din cei care au ascultat si Metallica si Scorpions, si Ace of Base si Duran Duran, si DJ Bobo, si Michael Jackson, si Backstreet Boys si Spice Girls,si New Kids On The Block si Take That, si inca nu auzisem de manele, singurele melodii de joc fiind horele la chefuri, la care nimeni nu stia pasii, dar toti dansau!

Este uimitor ca inca mai suntem in viata, pentru ca noi am mers cu bicicleta fara casca, genunchiere si cotiere, nu am avut scaune speciale in masini, nu am aruncat la gunoi bomboanele care ne cadeau din greseala pe jos, nu am avut pastile cu capac special sa nu fie desfacute de copii, nu ne-am spalat pe maini dupa ce ne-am jucat cu toti cainii si toate pisicile din cartier, nu am tinut cont de cate lipide si glucide mancam, parintii nostri nu au "child proof the house", ne-au trimis sa cumparam bere si vin de la alimentara, si cate un pachet de tigari de la tutungerie.

Fac parte din cei care au auzit cum s-a tras la Revolutie, care au fost martorii a trei schimbari de bancnote si monede, care au ras la bancuri cu Bula, cei care mai tin minte emisiunea "Feriti-va de magarus", "Ba da,Ba nu" sau "Tip-Top-Minitop".

Daca citesti , zambesti , si ai cazut macar un pic pe ganduri , inseamna ca esti de-al nostru!

Ufff... :(:(:(
sursa: http://ro.netlog.com/StrangVise/extra

8 comentarii:

Anonim spunea...

Si parca era altfel in privinta relatiilor... cel putin eu asa am ramas cu ideea. In ziua de azi, toate se culca cu toti care le baga in seama si-i trezesc interesele..

Rosu de inger spunea...

Dap.. asa e... lumea de azi ar fi de o mie de ori mai buna daca ar fi ramas ca atunci... :(

Marcel spunea...

Faci parte din cei care au implinit majoratul la americani! :)
La multi ani, Ciufulici!

Rosu de inger spunea...

Hihi... mersic frumooooosss
Mega MOAAAA!

gargarita spunea...

da...multe lucruri sunt adevarate...se potrivesc noua...generatiei 80...chiar daca spre final...si mereu cand citesc/aud cate-o chestie de genul asta nuj de ce dar se zbarleste pielea pe mine...oare sunt batrana?
my new adress :-P

Dissolved Girl spunea...

M'a luat o nostalgie...ai uitat de gumele turbo sau alea la care primeai tatuaje si umblai mandru cu mana plina de tatuaje. Sau aveai dinozaur de'ala chinezesc(pff,ce lapsus am) care iti aparea pe un ecran mic si tu trebuia sa il hranesti si sa te joci cu el, altfel murea. ce vremuri8->

Rosu de inger spunea...

*gargarita: Bine ca am prins perioada aia.. nu mi-ar fi placut sa am o copirarie in fata calculatorului :(

*Dissolved Girl: Pff... asa e.. trebuie completat.. Ce amintiri frumoase, o sa avem ce sa povestim la nepoti :))

Anonim spunea...

frumoase amintiri.frumoase vremuri. daca nu le citem uitam definitiv de ele.multam