luni, 9 martie 2009

Aripi noi...

Niciodata nu am crezut ca imi poate lua atat de mult timp sa inchid o nenorocita de usa..
Niciodata nu am crezut ca se vor deschide ataaaat de multe usi dupa aceea...
Niciodata nu am crezut ca tu si tu si tu si voi toti.. veti aparea iar.. toti pe cate un cal alb cu aripi pana la cer..
Niciodata nu am crezut mai mult ca acum in miracole..
Niciodata nu am vazut mai bine ca acum cati fluturi omoram.. chinuindu-ma sa salvez un singur fluture bolnav..
Niciodata nu am crezut mai mult ca acum ca soarele rasare pentru mine.. si doar pentru mine... si ca noaptea imi sopteste povesti.. mie.. doar mie..
Niciodata nu am crezut ca poate fi atat de usor sa zambesti cu sufletul...
Niciodata nu am vrut mai mult ca acum sa las ploaia sa sterga urmele pasilor mei... pentru ca tu.. sa te pierzi cautandu-ma si sa nu ma mai gasesti niciodata..

Niciun comentariu: