joi, 21 mai 2009

Zbor de suflet in gol...


Oare e posibil sa iubesti un om care nu te poate face fericit/a niciodata? E posibil sa iti creionezi obsesiv toata viata.. alaturi de un El sau o EA.. care iti va oferi doar frimituri de placere amestecate cu pasiune amara? Doar un amalgam de lacrimi si zbateri.. inchise intr-o carcasa aparenta a iubirii... ?

Cat timp poti imbratisa gheata, pastrandu-ti focul interior?
Cand te vei satura de iluzia flamanda a unei iubiri dureroase?
Unde iti vei ingropa furiile si dorintele vestejite de atata asteptare?
Cand iti vei hrani mintea cu realitatea sufletului stins de langa tine?

Hai sa deschidem ochii sufletului pentru a-i goni pe cei care ne iubesc distrugandu-ne.. si ne distrug iubindu-ne..

6 comentarii:

Anonim spunea...

intr-adevar multe chestii nemaipomenite scrii tu aici de ti-e asa teama sa nu ti le copieze lumea fara sa dea sursa!!!
Putina modestie n-ar strica!
Sunt deja prea multi "destepti".

Rosu de inger spunea...

Nu e vorba de teama, e vorba despre faptul ca am decoperit foarte multe texte preluate de aici si postate pe alte bloguri, site-uri, pana si pe netlog si hi5..
Nu ma deranjeaza sa fie preluate.. dimpotriva, ma bucura pt ca inseamna ca au fost apreciate.. dar nu suport sa isi asume altcineva scrierile mele..
Pentru mine e un hobby, e o descarcare, e o placere... nu o fac pentru comentarii, faima sau mai stiu eu ce.. ;)

Igby spunea...

te invidiez , ciufulit.o
scrii mai bine decat arati, si crede.ma ca as lasa familie pt tine :))
}{

Rosu de inger spunea...

Igby: haha.. nu prea stii cum arat, dar ma bucur ca iti place cum scriu :))

Anonim spunea...

Eu zic ca nu putem iubi la infinit un om care ne face rau. Oricat de mult am tine la acea persoana, cu timpul ne distantam, pe buna dreptate! Poate doar sa fim atrasi fizic... Ar fi bine sa gasim antidotul astor feluri de iubiri...

Rosu de inger spunea...

Dupa 3 ani de scrierea posterii am realizat si eu aceste iubiri nu dureaza si nici nu pot fi definite ca "iubiri". Sunt doar mici obsesii construite pe o fundatie de iluzii, de asteptari nerealiste extrase poate din povestile din copilarie :)