vineri, 19 februarie 2010

Cea mai frumoasa melodie...

Nu poate fi ceva mai frumos de atat..
TRADUCERE:

Cum esti tu acolo
Cum esti tu acolo
Cum esti, fara mine..
Dragostea a căzut de pe raft împrăştiindu-se pe podea
Noi, ca aceste fragmente, impreuna locuim in acesta lume
Cum esti tu, fara mine
Dragostea a căzut de pe raft împrăştiindu-se pe podea
Nu ne-am vazut de atatea zile cu tine
Zilele par a fi nopti, eu sunt nimeni fara tine
Iar viaţa trece pe alaturi….

Refren:
Nimeni nu ma înţelege precum tu…
Nimeni nu ma imbratiseaza asa ca tine
Nimeni ca tine nu ma poate
Omorâ dar şi salva.

Mi se parea ca, in primavara
Din nou, ma voi reintalni cu dragostea
Alta primavara a venit….
Si, din nou, blestemata sunt eu
Mi-aduc aminte despre dragostea cazuta de pe raft împrăştiindu-se pe podea
Noi, ca aceste fragmente ….impreuna locuim in acesta lume
Cum esti tu, fara mine

REFREN
Nimeni nu ma înţelege precum tu…
Nimeni nu ma imbratiseaza asa ca tine
Nimeni ca tine nu ma poate
Omorâ dar şi salva.

8 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Suna dragut, chiar daca nu-i inteleg limba

denisia spunea...

Versurile sunt deosebite...

Rosu de inger spunea...

@Suflet naiv: Crede-ma ca nici eu nu le-as fi inteles fara traducere.. dar e ceva care ma atrage la melodia asta :P

@Denisia: Da... si mie mi-au placut mult

luminisiumbre spunea...

si mie imi place piesa... si chiar mult de tot... si o mai si inteleg...:)

Rosu de inger spunea...

Esti o norocoasa mai Luminisiumbre. Noroc ca mi-ai tradu-o tu.. ca altfel.. :))

Anonim spunea...

am incercat sa te descopar dincolo de cuvinte... si nu m-am inselat... (pana acum)... am realizat ca esti unica si plina, plina de idei...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=38Ct3OqPH9M
Inca o melodie frumoasa aici ,

Rosu de inger spunea...

Da chiar e frumoasa si melodia asta..