luni, 26 aprilie 2010

I'm sorry baby



Ei bine da.. in premiera mondiala iti spun ca imi pare rau.. Nici tie nu iti vine sa crezi, nu?
Imi pare rau ca nu ti-am acceptat libertatea.. ca nu ti-am inteles cauzele.. ca nu am avut incredere.. ca te-am certat la cel mai stupid lucru.. ca am plecat la cel mai mic fapt.. ca m-am intors la cel mai straveziu dor.. Imi pare rau ca nu am avut curaj sa cred in tine.. sa cred intr-un altfel de "noi" si sa renunt la orgoliile mele.. Imi pare rau ca am ascultat toate acele sfaturi indoielnice.. ca nu ti-am spus niciodata ce gandeam cu adevarat.. ca te-am criticat fara sa am dreptul sa o fac.. ca ti-am cerut mai mult decat esti obisnuit sa dai..


Dar sa iti para si tie rau ca nu ai stiu sa ma aduci pe drumul cel bun.. ca nu ai avut rabdare sa imi explici ca gresesc.. ca nu ai avut curaj sa investesti mai mult.. ca nu ai luptat cu adevarat pentru noi.. ca m-ai lasat sa plec de fiecare data.. ca mi-ai amplificat toate indoielile.. ca nici tu nu ai facut nimic din ce am spus eu.. ca ti-ai pus prietenii mai presus decat mine.. ca m-ai lasat sa ma inchid in mine.. ca am ajuns sa iti spun ca imi pare rau..

4 comentarii:

marya spunea...

de cand am asteptat sa mai postezi cva:*,f frumos,ma regasesc in tot ceea ce scrii:*>:d<

IATAN spunea...

Trist dar frumos scris, nu uita nu poti iubi cat pt 2

Rosu de inger spunea...

Marya chiar esti o draguta.. ma lasi fara cuvinte :P
Te poop dulce :*:*

Rosu de inger spunea...

Iatan nu e vorba ca iubesc cat pt 2, ci ca de multe ori dragostea nu e de ajuns pentru a cladi ceva care sa reziste.. Trebuie sa stim sa mai lasam si de la noi... sa renuntam la capricii si orgolii..