joi, 25 martie 2010

Exista deja.. dar tu nu stii..


Mi-am imaginat asta de o suta de ori, iar lucrurile nu se petreceau deloc asa.. cu mine.. insa cu tine da.. Ciudat.. ti-am zis ca ma bucur pentru tine.. Am mintit. Nu ma bucur pentru tine.. dar ma bucur sincer pentru mine.. era momentul.. si tu simteai asta.. Ciudat.. te-am privit in ochi si ei ti-au spus.. Ai crezut in ei.. Te-au mintit. Au facut-o pentru ca asa le-am spus eu sa o faca.. asa imi imaginasem eu mereu ca trebuie sa fie.. era normal, nu? Au fost idei doar..

Tu inca ai impresia ca "da".. pentru ca asa am vrut eu mereu sa crezi.. Am mintit. E un "nu" timid si gol.. inca putin speriat si vulnerabil.. L-ai ajutat sa se nasca si o sa il ajuti si sa creasca.. pentru ca e al tau.. al meu.. al nostru.. e rodul unei iubiri.. L-am creat impreuna.. Va trece mult timp.. va creste.. si atunci tu vei fi cel surprins.. Vei vedea ce mare si frumos s-a facut si ca.. seamana cu tine mai mult decat cu mine.. Va fi ceea ce erai tu odata.. eu nu eram asa.. Iar asta ma va face sa am grija de el si mai mult.. Va mai dura pana vom ajunge aici.. stiu si am rabdare.. Iar pana sa creasca el.. imi ramane doar sa te mint cu nostalgie si impacare..
Sau ma mint pe mine si minciuna e de fapt adevar, iar "nu" e "da"?

2 comentarii:

marya spunea...

de ce nu mai scrii?:((

Rosu de inger spunea...

Ufff.. nu am mai avut timp deloc..
:(( Dar promit sa revin cat de curand.. >:D<