joi, 6 septembrie 2007

un da si un nu...

**Ieri te-am asteptat.. ca sa fug azi de tine..
**Da..azi o sa te uit... stii de ce? pentru ca maine sa te pot iubi ca la inceput..
**Maine o sa gresesc.. o fac ca sa ma ierti...
**Intr-o zi o sa te pun sa-mi culegi flacari.. da.. stiu ce am scris..nu sunt nebuna... vreau sa-mi culegi flacari si sa te arzi... o sa zambesc privindu-te...
**De maine o sa tin regim.. de vise.. si tu o sa ma intrebi " de ce? " Si ghici ce.. nu o sa-ti raspund...
**Ieri.. ti-am aflat toate fanteziile.. tu nu stii asta.. am intrat la tine in dulap si ti-am rascolit amintirile, ti-am sifonat gandurile, ti-am impaturit asteptarile..
**Tot ieri.. am inceput sa te urasc.. sa te urasc cu dragoste si sa te iubesc cu ura..
**Da, am mintit.. nu a fost ieri asta...
**Crezi ca...? Neah.. habar nu ai...
**Da... eu eram atunci... nu credeai ca sunt eu? Eu eram.. dar nu asa cum ma stiai tu... Nu ti-a venit sa crezi,nu? Ei bine.. sa nu crezi..
**Da.. tu erai atunci.. stiu asta... desi crezi ca nu stiu... dar tu nu stii ce stiu eu...
**Si totusi in ziua aia... mi-as fi dorit sa taci.. De ce? Ca sa vorbesc eu... ca sa auzi ce nu ai auzit, ca sa-ti pot spune ce nu ti-am spus, ca sa intelegi ce nu ai inteles...
**Da.. stiu ce vrei sa zici acum.. dar te-ai gandit daca mai vreau sa ascult?
**Da, eu renunt.. dar tu sa nu faci asta...
**Sunt foarte bine, du-te departe.. dar nu foarte departe...
**Nu.. nu am fugit atunci de tine ca sa nu ma mai gasesti... am fugit ca sa ma cauti...
**Nu.. nu te-am intrebat atunci ca sa-mi raspunzi... te-am intrebat ca sa realizezi..
**Ieri te-am omorat, ca sa te pot invia azi.. nu stiai asta,nu?
**Intr-o zi ma voi prinde ca m-ai mintit... dar o sa te iert.. pentru ca ai mintit frumos...
**Dar... azi o sa te uit.. stii de ce? Ca maine sa te pot iubi ca la inceput.. si-apoi sa te uit iar...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cu adevarat starlucitor ca steaua care a scris.

Rosu de inger spunea...

Mersic frumos, esti un scump :*:*:*:*

smileysabi spunea...

ce te 'flambeaza' lumea pe aici:)))
(uff..Doamne..bine ca nu sunt baiat):D

Anonim spunea...

hey.nu te cunosc, dar mi-ar fi placut!esti speciala pentru mine, pentru ca ma regasesc in cuvintele tale de multe ori, sau chiar mai degraba ma citesti, ma descrii, ma uimesti...esti magnifica! extraordinara!
semnat,mereu EU