vineri, 16 mai 2008

Daca...


Daca ar simti sufletele noastre unul pentru celalalt macar jumatate din ce simt trupurile noastre.. as prinde aripi...

Daca as putea sa iti ating inima si sa o fac sa treasara asa cum corpul tau tresare cand il sarut.. te-as lua de mana si nu ti-as mai da drumul..

Daca ai putea sa imi alinti sufletul.. asa cum imi alinti trupul.. te-as pastra o etenitate langa mine..

Daca inima ta ar fi in flacari de iubire asa cum trupul tau arde de pasiune... as ramane a ta pentru totdeuna..

Daca mi-ai asculta visele asa cum imi satisfaci fanteziile.. as fugi cu tine in lume...

Daca mi-ai iubi sufletul si mintea.. daca m-ai iubi pe mine.. asa cum imi iubesti trupul.. as fi cu adevarat fericita..

Dar cum nu traiesc intr-o poveste cu final fericit..
*nu te mai tin de mana
*nu te pastrez
*nu fug cu tine
*nu raman a ta...

Niciun comentariu: