sâmbătă, 10 mai 2008

Esenta tare!


Sunt un amestec de bine si rau, de ceea ce imi doresc sa fiu si de ceea ce am fost, de iluzie si spulberare, de praf de stele si cer innorat..

Sunt ceea ce tu ai vrea sa fiu si ceea ce urasti cel mai tare, sunt o ploaie de vara si un dor ucigas, sunt un cub de gheata topit si o raza care topeste totul in calea ei..

Sunt ceea ce nu mi-as fi dorit sa fiu, sunt gandul tau negru si sarutul de miere pe care il doresti atat de mult.. sunt zgarietura adanca de pe spatele tau din acea noapte salbatica si sunt sangele care ti-a curs din suflet..

Sunt picatura de otrava si stropul de amor pe care le vei savura intr-o zi.. sunt puritatea minciunii si focul din ea...

Sunt dulcele pacat si ispita durerii, sunt mana care te mangaie si te loveste, sunt dragostea pe care ti-am purtat-o odata...

Sunt vocea suava a marii care te alina si sufletul tacut care te-a iubit.. sunt intrebarea la care nu vei gasi raspuns si punctul ce a intarziat sa fie pus..

Sunt ceea ce stii ca sunt, ceea ce tu nu crezi ca sunt si ceea ce nu ti-ai dori sa fiu..

Sunt lumina si intunericul imbratisati, sunt stropul de luna cu acid, sunt contopirea dintre o lacrima de adult si un suflet de copil..

Sunt nisipul pe care l-ai calcat si voi fi timpul care te va lovi.. sunt pasiunea care iti va da aripi si adevarul care te va ucide..

Sunt esenta tare..

3 comentarii:

Marcel spunea...

Sunt gata sa spun: mi-a placut! ;)

Rosu de inger spunea...

Ma bucur! :D

Marcel spunea...

Ciufulici, ciufulici.... Salutari de la 1400!