sâmbătă, 17 mai 2008

Despre noi...


"Timpul s-a oprit in lipsa ta..
Pasii tai se pierd in urma mea..
Tu imi spui ce simti.. eu te ascult..
Dar te pierd cu cat te am mai mult..

Vreau sa stii ca n-am pe-alcineva..
Dar ma doare nepasarea ta..
Nu regret nimic din ce-am facut,
Dar ma doare c-am pierdut prea mult..


"Spune-mi... dragul meu, spune-mi...
Spune-mi ca nimeni n-a fost langa tine de cand am plecat..

Ai mintit.. am mintit,
Ai plecat.. am venit
Si cine oare a iubit mau mult
Nu vom stii niciodata..

Poate tu.. poate eu,
Ne intoarcem mereu...
La iubirea ce n-a fost vreodata..."


"Dragoste cu parfum special
M-ai facut sa cred asa cum nu credeam.. candva
Un sarut si mi-a fost de ajuns
Trup si suflet doar a ta...

Dulce si amar
Pe-atunci n-avem habar
Ce inseamna sa iubesti fara sa fii iubit
A mai trecut o zi
Am inteles sa stii
Totul pentru mine e in zadar

Cum de te-am crezut?
Erai cu totul altfel cand te-am cunoscut.."


"Pe ale mele buze alearga iute
Numele tau care aprinde focul..
Iubirea-mi spune: Vino, tu-mi spui: Du-te
Cum sa mai stiu unde imi e locul?

Pe fruntea mea uitat-ai palma rece
In pieptul tau cred c'am uitat ceva..
Mai pot sa numar doar pana la zece
Tu pune punct si scrie: va urma?"

Niciun comentariu: