joi, 28 august 2008

Da.. ai avut dreptate...


***Mi-ai spus.. Nu te-am crezut.. am zis ca esti nebun.. ca eu nu sunt asa.. ca nu se va intampla asta...

***Mi-ai spus ca va fi greu.. ca va fi al naibii de greu si dureros.. Am zis ca nu poate fi... iubirea trece peste orice...

***Mi-ai spus ca vom simti dorul ca pe o rana.. Ti-am zis ca dorul ne va uni si mai mult...

***Mi-ai zis ca intre noi se va aseza confortabil nesiguranta.. si imi va fi frica.. si iti va fi frica.. Ti-am zis ca eu am incredere si trebuie sa ai si tu..

***Mi-ai zis ca ne vom macina incontinuu, ne vom framanta sufletele pline de dor.. Am refuzat sa iti dau dreptate..

***Mi-ai spus ca intrebarile se vor aprinde, fumul va urca la cer si va innegri paradisul nostru... Ti-am zis ca asta nu se va intampla niciodata..


***Mi-ai zis... Iti dau dreptate acum.. :(((
***Ce naiba cauti tu acolo.. cand eu sunt aici.. iar paradis este doar cand noi doi suntem in acelasi loc?!

Niciun comentariu: