joi, 28 august 2008

Tot ce am e tot ce nu pot sa pierd..


Am un zambet pe care nimeni nu poate sa mi-l stearga.. nici macar EL sau celalalt EL...
Am un suflet alb care nu va fi niciodata negru... pentru ca marea mi-l va spala de fiecare data...
Am incredere in ceea ce sunt, in ceea ce stiu si pot face... si nimeni nu ma va face sa ma simt mica...
Am doua aripi cu care pot sa zbor unde vreau eu si cand vreau eu... si nimeni nu ma poate incatusa..
Am o mie de vise care ma coloreaza altfel in fiecare zi..
Am prieteni care imi sculpteaza frumos interiorul...
Am curajul sa imi ascult inima fara sa imi fie teama sau sa regret...
Am puterea sa presar petale de trandafiri peste cadavre..
Am puterea sa intorc pagina sau sa o rup atunci cand e nevoie...
Am puterea sa cred cu tarie in sentimentele inaltatoare, in suflete pereche, in dragostea din basme..

Asa ca poti sa incerci sa imi iei ce vrei...pentru ca tot ce am e tot ce nu pot sa pierd...

Niciun comentariu: