miercuri, 8 iulie 2009

Azi.. ca poate maine e prea tarziu..














......
Da, suntem ipocriti..
L-am numit rege si l-am iubit un timp... apoi l-am criticat cand nu a mai fost perfect in ochii nostri, l-am injunghiat de mii de ori cu acuze grave, am ras de modul in care a decazut, am crezut in minciuni denigratoare, i-am murdarit imaginea, i-am urmarit fiecare pas, fiecare suflu, fiecare durere.. si nu pentru a-l ajuta, ci pentru a-l blama si huli..
Iar acum.. cand nu mai este.. toti ii asculta muzica, toti cumpara cd-uri, toti tin discursuri marete, toti scriu despre el, toti plang, toti il regreta, toti il preamaresc si ii recunosc meritele..
Dar unde am fost cu totii cand traia? Ce muzica am ascultat pana acum cateva zile? Pe cine iubeam atunci? De cine radeam cand citeam aberatiile din ziare?
O lume de ipocriti.. Abia acum realizam ce om extraordinar a fost.. Prin melodiile lui a luptat impotriva crimelor, a distrugerii si a suferintei, incercand sa salveze lumea care ne inconjoara.. sa o salveze chiar de noi insine si rautatea noastra..

De multe ori prietenii m-au intrebat de ce intotdeuna am pus mai presus animalele decat oamenii.. Va spun acum.. pentru ca niciun animal nu ar face ce face omul.. niciun animal nu ar distruge atat de mult tot ce se afla in jurul lui.. Omul distruge pamantul, cerul, iubirea, puritatea, fiinta... Niciun animal nu ar putea sa aiba sufletul atat de negru..

Oamenii nu fac nimic atunci cand trebuie..
Cati poeti au atins apogeul carierei dupa ce au decedat?
Cator pictori le-a fost recunoascut talentul abia dupa ce au disparut din lumea asta rea?
Cati oameni mareti au fost apreciati dupa ce inima li s-a oprit?
Cate persoane iubesc cu adevarat abia dupa ce si-au pierdut definitiv jumatatea?
Cati dintre noi regretam lucruri pe care nu le-am facut la timp?
Cati oameni stiu cu adevarat sa aprecieze ceea ce au langa ei IN ACEST MOMENT si cati credeti ca vor regreta maine faptul ca nu au facut-o..?

2 comentarii:

bookwork@ymail.com spunea...

Toate femeile stiu cine le-a iubit cu adevarat doar atunci cand decid sa se casatoreasca, pentru ca nu mai au cale de intoarcere.

Rosu de inger spunea...

Uneori.. pentru a avea o casnicie cu adevarat fericita.. e nevoie de mai mult de atat.. Dragostea se pierde cu timpul si sunt alte calitati care trebuie sa compenseze lipsa ei..