duminică, 6 septembrie 2009

Sincere masti de toamna..


Uneori mi-as dori sa-mi pot scoate inima din piept si sa-i pun intrebari.. sa o cert si sa-mi raspunda..

Uneori mi-ar placea sa deschid acea nenorocita de usa de care m-am apropriat mereu cu teama..

Uneori cred ca as fi in stare sa dau orice.. in schimbul acelui vis stupid care stiu ca nu ma va face niciodata fericita..

Uneori realizez ca sunt dependenta de tot ce tu nu-mi vei putea da vreodata..

Uneori as vrea sa-mi fumez fiecare amintire dureroasa iar fumul sa se imprastie si sa dispara...

Uneori mi-ar placea sa schimb lucrurile pe care le stiu cu cele pe care le ignor in fiecare zi...

Uneori simt ca e atat de greu sa fiu eu.. incat as prefera sa o iau de la capat si sa ma remodelez..

Uneori ma gandesc ca dezamagirile mele ar fi fost mai mici daca asteptarile mele nu ar fi fost asa mari..

Uneori as vrea sa ma opresc din gandit macar pentru 10 minute.. in care sa pot face ceea ce nu as fi facut daca gandeam...

Uneori mi-ar placea sa va fac pe voi toti sa realizati ca nu viata e o calatorie.. ci dragostea este.. Viata doar ne ofera cadrul pentru a ne indragosti..