luni, 31 august 2009

Pentru ca am chef sa ocolesc..



Cum de nu mai vrei?
-Pur si simplu..
Nu mai vrei sa lupti deloc?
-Nu!
Nu mai vrei sa iubesti?
-Nu.
Nu mai vrei sa schimbi lumea?
-Nu.
Pai atunci ce vrei?
-Sa citesc...
Si renunti la tot ce ai vrut odata?
-Da.
Si renunti la tot ce ai fost odata?
-Da..
Si nu mai fugi?
-E timpul sa merg incet..
Si crezi ca e bine?
-E cel mai bine acum..
De ce?
-Pentru ca am chef sa ocolesc..
Si nu iti e frica?
-Mi-a fost vreodata?
Mereu ai fost puternica..
-Gresesti.. slabiciunile m-au facut asa..
Asta inseamna ca nu ai fost "tu"?
-Am fost eu atat cat am vrut sa fiu...
Si acum ce vei fi?
-Nu-ti spun..

3 comentarii:

Marcel spunea...

Hm...

Alexandra spunea...

Daca spui ca stii un om sau ca il cunosti destul de bine deja omul se catalogheaza ca fiind un obiect. cum spune osho, azi suntem asa, maine suntem cu totul diferiti, mai ales cand intalnim iubirea/suferinta suntem si mai schimbati..
Imi plac postarile tale:), te pup!

Rosu de inger spunea...

Alexandra: Daps, ai mare dreptate.. de fapt nu ne punem noi masti.. ci le-am creat de-a lungul timpului si s-au modelat odata cu noi.. ne apartin si le apartinem.. Iar cand crestem nu facem decat sa le schimbam dupa cum credem noi ca ele ne-ar aduce fericirea :P
Ma bucur ca iti plac postarile mele :D:D
Pooopicei multi