duminică, 29 noiembrie 2009

Suntem ceea ce gandim despre noi..

Oamenii nu se pot debarasa de constiinta vie a imperfectiunilor lor.. nu-si pot accepta nici cele mai mici slabiciuni si se cufunda in regrete si dezamagiri. Ajung de multe ori sa se lase invaluiti de critici si nesiguranta, urmand apoi sa piarda tot ce este mai frumos din ei si din viata ce le-a fost data..

Eu as spune ca nu conteaza cat esti de frumos, de destept, de bogat, de creativ, de impunator, de atractiv, de dinamic, de sclipitor, de stilat, de fermecator, de talentat.. Perfectiunea nu consta in uniformitate si impecabilitate.. ci chiar in micile imperfectiuni care reusesc sa stearga praful unei vieti monotone.. Este mai important sa ai un suflet curat, sa te cunosti suficient de bine cat sa poti face o lista mare de calitati care sa iti umbreasca considerabil defectele.. e mai important sa iti cunosti limitele si performantele, evolutiile si ambitiile, implinirile si telurile.. Este mai important sa ai incredere in ceea ce esti, in ceea ce ai si in ceea ce poti face, decat sa te focusezi pe ceea ce altii detin in plus fata de tine..

Suntem ceea ce gandim despre noi si vindem lumii intregi imaginea pe care o vedem in noi.. Increderea ne poate ajuta sa gasim acea cheita care deschide larg usa unei vieti traite cu zambetul pe buze.

6 comentarii:

ale spunea...

ce frumos.. :)

Rosu de inger spunea...

Mersic.. :*

Anonim spunea...

hei, salutare! imi place motto-ul-citat din audrey h.:P
te-am adaugat pe blogul meu.

criss (talent media school)
http://crissminea.wordpress.com

Sofistricat spunea...

eu nu sunt om. normal.

Praf spunea...

Ciudat e ca spui in postare ca oamenii nu se pot debarasa de imaginea imperfectiunii lor, cand, in alte postari prezinti rezolvari...
Gandeste-te: religia vorbeste de iubire, stiinta vorbeste de iubire... apoi, rau, bun- orice om vorbeste de asta. Deci, oricat de banal si utopic ar parea, iubirea poate schimba...cred.

(Iarasi, BLOGUL d la linku' meu ...daca poti intra,as fi recunoscator, am nevoie de sfaturile tale)

Rosu de inger spunea...

Praf: Si in postul asta prezint revolvari :)) Si chiar destul de multe.. Nu vorbesc deloc despre iubire.. ala e alt subiect, eu ma refer la incredere si performante..