vineri, 21 decembrie 2007

Concluzii..

Daca ar stii leii ca urletul meu este de fapt un plans.. m-ar sfasia..
Daca ar stii lupii ca am colti iluzorici.. m-ar ucide..
Daca ar stii vulturii ca pietrele din mana le tin doar ca amintire.. m-ar ataca...
Daca ar stii oamenii ca raceala mea e de fapt caldura ascunsa.. ar profita..
Daca ai stii tu ca "lasa-ma in pace" inseamna de fapt ca am din ce in ce mai multa nevoie de tine.. ce ai face?
Daca ai stii ca te iubesc dar nu-ti pot spune, ce ai face?
Daca ai stii ca nepasarea mea aparenta este in realitate dorinta, iubire, dor si teama de toate acestea.. ce ai face?
.....ai fugi..? sau m-ai iubi mai mult?.....

3 comentarii:

Misterutz spunea...

cam triste concluzii....ty-ar trebui o linguritza de mici idei burgheze....de bucurie plina de scortisoara si sparkle....zambeste si .....mediteaza la nemurirea sufletului fii o diva........ah da si sa nu uit iubeste-te pe tine intai si intai

ruleta spunea...

nu te`as iubi..pt ca daca as sti toate astea ar insemna ca nu mai am ce descoperi la tine..nush daca intelegi ce vreau sa spun..:-?
cateodata e bine un pic de mister :D :*

Rosu de inger spunea...

Inteleg dar.. nu-mi place :)) Vreau sa traiesc si ziua in lumea ideala pe care o visez noaptea.. Vreau ca el sa ma iubeasca si mai mult atunci cand realizeaza ca eu il iubesc.. vreau ca toti oamenii sa renunte la orgolii, micile prostioare din capul lor si la atitudinea aparent rece si sa fie ei insisi.. mereu.. fara sa se gandeasca la urmari.. vreau sa fie sinceri si nu sa se ascunda sub o masca.. pentru a fi iubiti...