duminică, 16 decembrie 2007

Esti mai puternic decat crezi..;)

.
Iubire data cu imprumut, juraminte incalcate, sentimente primite de pomana, lacrimi de dor, orgolii prea mari, scanteie pierduta in timp, nesimtiri pe tava, pasiune rece, zbor fara aripi, vise sparte, cioburi de suflet, farama pierduta, schimbare amara, drumuri despartite, flacara stinsa de vant, sperata desarta, cadere brusca din nori, intrebari fara raspuns, ganduri ucigatoare.. crima.. moarte..

..renastere...

Fara sa ne dam seama am murit si am inviat de o mie de ori.. am cazut, ne-am pierdut, ne-am ridicat, ne-am scuturat de praf si am mers mai departe.. lasand ceva in urma.. o amintire, o durere, o lacrima, un vis..
De cate ori a murit ceva din noi.. altceva a prins viata.. de aceea am reusit sa evoluam, sa ne maturizam, sa ne schimbam perceptiile, gandurile si atitudinile.. De fiecare data cand moare un stop de soare.. invie un gram de luna..

Daca vrei sa afli cat de puternic esti.. ia o lupa de detectiv si intoarce-te virtual pe drumul pe care l-ai facut pana acum.. Analizeaza-ti pasii si gropile in care ai cazut.. priveste pietrele care ti-au iesit in cale si apele pe care ai fost nevoit sa le treci, chiar daca nu stiai foarte bine sa inoti.. ascula glasul timid al pasilor tai si priveste increderea lor de azi..

Esti surpins?

3 comentarii:

nikosita spunea...

noup.. mereu trec mai departe. chiar daca doare...rau... nu stiu cum fac asta. de fapt.. cred ca se cheama "uitare".

Rosu de inger spunea...

Cred ca cel mai greu e sa uiti.. si cred ca e un cuvant care ar trebui folosit cat mai rar cu putinta.. Eu nu cred in puterea lui.. in puterea uitarii.. nimic nu se uita.. Ma rog.. decat lucrurile care conteaza foarte foarte putin.. de ex ce faceam pe la 4 ani :P

E bine ca tu nu ai ramas surprinsa, eu una am ramas cand am inceput sa analizez pasii pe care i-am facut pana acum.. Cred ca abia acum am realizat ca sunt mai puternica decat credeam.. :P

ruleta spunea...

Un sut in fund,un pas inainte!
si..Ce nu te omoara,te face mai puternic!
Mereu merg pe principiile astea..
nikosita nu va simti niciodata multumirea de sine pe care ai avut`o cand ai realizat prin cate ai trecut..pt ca ea nu a fost surprinsa..
trist..