marți, 11 decembrie 2007

Nu sunt perfecta...

Dar vreau...
Inainte.. iubeam imperfectiunea si tot ce imi exprima ea.. ma simteam speciala si diferita si imi imbratisam micile defecte cu zambete si acceptare..
Dar eu vreau sa fiu speciala in alt mod acum.. fiind tot mai aproape de perfectiune.. pentru mine.. pentru tine.. pentru noi..

Daca cerul ar fi perfectiunea.. as vrea sa gasesc liftul care sa ma duca acolo.. sa prind norii cu mainile mele.. apoi sa cobor si sa ne bucuram amandoi de pumnul de nori..
Daca marea ar fi perfectiunea.. as vrea sa gasesc calea de a fi o sirena doar pentru o zi, sa culeg secretele din adancurile ei..apoi sa ma intorc si sa le impletim impreuna cu vise si soapte..
Daca timpul ar fi perfectiunea... as vrea sa ma strecor in haina lui si sa ma fac invizibila.. sa-i colorez enigmele si sa ii fur orele.. Apoi sa ne intalnim pe strop de luna si saruturile noastre sa-l opreasca pentru totdeauna..
Daca matematica ar fi perfectiunea.. as vrea sa ascund intr-un dulap toate numerele in afara de numarul 2..

Doar iubirea ne poate face sa atingem perfectiunea.. sa o avem in mana pentru o clipa, acea clipa in care simti ca esti totul pentru el, ca ea e totul pentru tine.. acele minute in care ii poti asculta gandurile doar privindu-i ochii...

4 comentarii:

ruleta spunea...

mi`a facut ziua postul tau :)
multumesc..

Rosu de inger spunea...

Chiar ma bucur ca ti-a placut asa mult... :*:*

Straina! spunea...

mie imi placea cand eram mica 3:P vise de copil.. deh..
scrii tare frumos! :)

Rosu de inger spunea...

@straina :* mersic