sâmbătă, 6 septembrie 2008

Femei proaste => Barbati porci

Barbatii sunt porci pentru ca femeile sunt proaste!

Femeile sunt de vina pentru ca barbatii calca cu atata nerusinare pe florile sadite de ele cu atata gratie.. tot ele sunt de vina ca barbatii mototolesc vise catifelate si murdaresc sentimente curate..
Sunt vinovate ca se prezinta ca niste jucarii sexuale.. ca papusi Barbie fara creier.. Ambalajul sa fie stralucitor.. da-l naibii de continut... Ele ofera PREA MULT.. PREA REPEDE.. ORICAND..

Barbatul este un copil cu pretentii al naibii de parsiv.. iar femeia trebuie sa invete odata ca dragostea sa da CU LINGURITA, NU CU POLONICUL!

...deci... barbatii sunt porci din cauza voastra!

2 comentarii:

Anonim spunea...

exagerezi... si cu barbatii si cu femeile.:P anumite femei sunt proaste ca asa le-a lasat natura.... anumiti barbati sunt porci pentru ca.... asa devin cu timpul, iar motivele sunt muuuuuuuuulte. (printre care se afla si cel amintit de tine in post: permisivitatea)

Rosu de inger spunea...

Femeile sunt proaste pentru ca asa le-a lasat natura? Mie imi pare o afirmatie misogina :P
Nici o femeie nu se naste proasta.. iar eu in post nu m-am referit la lipsa unei culturi generale, ci la o adanca lipsa de personalitate..
Si nu cred ca am exagerat.. asa cum ai spus si tu.. eu am expus doar un motiv.. Voi dezbate si altele mai tarziu :))