joi, 11 septembrie 2008

Punct si semnul intrebarii...



E noapte.. prin urmare intrebarile mele se trezesc cu gratie si isi incep activitatea "zilnica"..

Ce iubim cand iubim? Ce cautam de fapt in persoana iubita.. ne cautam pe noi sau cautam ceea ce noua ne lipseste?

Imi este atat de greu sa gasesc un raspuns.. poate datorita firii mele schimbatoare si gandurilor contradictorii.. sau poate chiar datorita dublei mele personalitati...

Ieri ma indragosteam de chipuri perfecte.. de trasaturi cautate de altii, de ochi creionati de mare si de un zambet smecheresc... Iubeam o atitudine rece, iubeam ceea ce nu imi era accesibil, iubeam o indiferenta enervant de dulce, iubeam detaliile picante si absurde... iubeam ceva superficial.. iubeam mult.. iubeam complicat.. iubeam in o mie de culori...
Ieri eram sedusa de o imagine inselatoare..

Azi ma indragostesc de chipuri speciale.. de trasaturi fine, de ochi pictati cu scantei si de zambet copilaresc... Iubesc ceea ce pot sa iubesc si ceea ce ma face fericita.. iubesc un om cu principii si caracter.. iubesc imbratisarea dragostei si a respectului..iubesc mai matur.. mai simplu.. mai rosu..
Azi ma las sedusa de sclipirea geniului si farmecul nebunului..

Iar maine... maine o sa iubesc cu siguranta altceva.. o sa caut ceva nou sau ceva vechi.. o sa caut ceea ce am pierdut si consider ca imi apartine.. o sa caut ceea ce mi s-a furat.. o sa caut ceva ce nu am descoperit inca... o sa iubesc intr-un fel.. mai altfel..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Alimentezi misoginismul unora..

Rosu de inger spunea...

:)))))