vineri, 5 martie 2010

Complici in complicatiile dragostei

Ce ciudati sunt oamenii cand iubesc.. si cand vad ca iubirea nu e doar un sentiment simplu si curat.. Ce ciudati sunt oamenii cand nu stiu ce sa mai schimbe din sistemul lor de iubire virusat..

Personal.. trec de la o stare la alta de parca as impleti iarna si vara in fiecare secunda.. Rad cand nu trebuie sa rad, plang cand nu am motiv, interpretez ce nu necesita interpretari si visez cand ar trebui sa fiu rationala.. Tip cand ar fi mai bine sa mangai si sarut cand ar trebui sa dau o palma.. alung cand ar trebui sa chem si tac atunci cand sub nicio forma nu ar trebui sa aleg asta.. Sunt orgolioasa cand trebuie sa las de la mine si fug cand as fi avut de fapt nevoie sa raman..
Ciudati sunt oamenii cand iubesc.. sau cand iubirea devine complicata.. iar complicatul de nesuportat..

4 comentarii:

Sofistricat spunea...

relaxeaza-te...

P.S. ai zis ca vrei sa vorbesti cu mine de ceva legat de scris

Rosu de inger spunea...

Incerc sa ma relaxez :))
P.S. Ti-am spus.. acum astept raspunsul tau :))

paul spunea...

O lume intoarsa pe dos...

mFlorin spunea...

Hm, interesant. Parcă aș citi cuvintele iubitei mele.
Exact așa e și ea, și eu rămân uimit la unele 'faze'. Știu că mă iubește, dar totuși nu înțeleg de ce trece atât de repede de la o stare la alta, de ce sărută când TREBUIA să fie rea (aka să dea o palmă), de ce e rea când ar trebui să fie bună, etc etc etc.

Cred că la băieți e diferit. Și eu simt efectele iubirii destul de pronunțate, dar nu sunt deloc așa, cum e la ea :-??