vineri, 19 octombrie 2007

Te urasc! te urasc!

E simplu.. te urasc... iar ura mea pentru tine nu e decat o iubire travestita.. iar tu stii asta... Sa te ia naiba! O sa-ti placa, stai linisit.. mergi acolo mereu, esti familiarizat cu locul..

De ce ai pretenii sa primesti totul fara ca tu sa oferi ceva? De ce iti ofer fara sa primesc? De ce te hranesti cu indiferenta si nesimtiri si le pui si altora pe tava? Ce te face sa crezi ca iti apartin.. chiar si dupa atata timp...? Jucator profesionist? Neaaah.. un vampir de suflete, care se ascunde de lumina iubirii si cauta doar intunericul...

De ce apari in viata mea ca sa mi-o schimbi iar? Chiar crezi ca am nevoie de schimbarea pe care tu mi-o cauzezi? Ei bine nu... vreau sa pleci imediat... in acest moment, sa iesi pe aceeasi usa pe care ai intrat si sa nu te uiti inapoi... ce daca o sa auzi voci palide de suflet strigandu-te.. oricum nu-ti pasa.. sa nu te uiti inapoi! Da-mi timp sa inchid usa.. da-mi timp sa o incui si mai da-mi timp sa renasc...

3 comentarii:

smileysabi spunea...

si eu pe tine..:))..kidding..u know i luv ya:P

Anonim spunea...

Multe intrebari fara raspuns... sau e scrisa pentru cineva anume?

Rosu de inger spunea...

Cred ca ambele variante sunt corecte :P