joi, 11 octombrie 2007

Victima devine vanator..

Ieri credeai in orice, in oameni, in vise, in culori... aparai cu maiestrie o imagine iluzorie a lumii, ascultai cu interes graiul inselator al realitatii cotidiene, cautai comorile ascunse ale timpului-acest copil inocent cu parul impletit in ore si ani...

Astazi ai realizat ca timpul nu e un copil inocent.. ci este viclean, rasfatat si pus pe sotii, iar jocurile lui nu te mai pot distra si amuza, ci te invartesc, te rasucesc, te ametesc si te transforma continuu...Astazi ai descoperit ca ai fost jefuit, ti s-a furat un strop de stea din suflet si increderea a fost rapita cu brutalitate...

Cutremur in minte si-n suflet.. rasuna vocea razbunarii in minte si a dreptatii in suflet.. Bei o licoare dulce-amara de ganduri si pleci in lume calauzit de un sigur scop..
Ai fost victima ieri...cum e azi sa te simti vanator?

3 comentarii:

Ana spunea...

Nu cred ca ma privesc ca fiind o victima ieri si o vanatoare azi...pentru ca cel mai important mi se pare sa traim fara regrete, in orice caz mi-a placut mult textul :)

Aniela spunea...

M-am regasit in cateva idei din acest post...imi place cum scrii...chiar daca vrei pe moment sa faci dreptate si sa te razbuni, nu ar trebui sa uitam ca razbunarea nu ne-ar ajuta la nimic si ca ne-ar face sa suferim. Si inainte sa devenim vanatori ar trebui sa nu uitam ca am fost vanati...Ana, ai dreptate..e bine sa spui "ce bine ca s-a intamplat"....scrie in continuare ca scrii bine...

Rosu de inger spunea...

Mersic mult, cat timp mai am idei mai scriu :P
E bine sa traiesti fara regrete dar ele apar oricum.. suntem oameni si e imposibil sa nu dorim ca macar ceva din trecutul nostru sa fie schimbat.. o actiune, o vorba, un gand.. orice..
Iar razbunarea... uneori e asa de dulceeee..:P dar asta doar daca reusim cu adevarat sa ne detasam total de problema.. ca daca nu am reusit asta.. sigur suntem si noi pe lista de suferinta :)