luni, 1 octombrie 2007

poveste....

Iubeste-ma cand iti ofer un zambet, dar iubeste-ma si mai mult cand iti ofer o lacrima... Nu ma iubi doar cand sunt calma, am nevoie de multa iubire cand incep sa ma crizez si sa o iau razna..
Iubeste-mi certitudinile, dar iubeste-mi si dubiile.. iubeste intrebarile, dar mai mult raspunsurile..
Iubeste-ma pentru ceea ce iti imaginezi ca sunt...dar de o suta de ori mai mult pentru ceea ce sunt...
Nu ma iubi doar cand sunt pe tocuri si in fusta, iubeste-ma si cand am o sapca in cap si adidasi in picioare, nu ma iubi doar cand parul meu e aranjat, pentru ca maine poate o sa-l fac albastru.. da..iubeste-ma chiar si cu parul albastru...
Iubeste-ma si cand sunt serioasa dar si cand ma alint si ma port prosteste... si cand sunt cu picioarele pe pamant dar si cand sunt zbor printre nori.. de fapt.. iubeste-ma doar cand sunt cu capul in nori ca nu am niciodata picioarele pe pamant..
Nu ma iubi doar cand te astept.. iubeste-ma chiar mai mult cand fug de tine..
Iubeste-ma si cand sunt eleganta, dar si cand ma impiedic si cad in plina strada... si cand iti aduc o prajitura, dar si cand iti ard mancarea.. si cand sunt puternica, dar si cand imi e frica de intuneric si de omu' de sub pat..
Iubeste-ma si cand te sarut dar si cand sunt nervoasa si arunc cu obiecte in tine..
..tu doar.. fereste-te..saruta-ma.. si iubeste-ma..:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).