sâmbătă, 24 octombrie 2009

Aici sunt.. aici am vrut..


Daca privesc in urma imi recunosc zglobismul si zambetul inocent.. dar peste care s-a tras acum o perdea fina de parsivitate..

Daca privesc n urma imi recunosc opimismul si visarea, dar peste care a nins cu fulgi de promisiuni si juraminte..

Daca privesc in urma imi recunosc dezordinea sufleteasca, dar care acum e intr-un continuu proces de armonizare si restructurare..

Daca privesc in urma imi recunosc bataile ascunse si prefacute al inimii, dar peste care timpul a presarat cu acceptare si adevar..

Daca privesc in urma imi recunosc greselile si piedicile, dar care au fost inlocuite cu tarie de caracter si indiferenta..

Daca privesc in urma imi recunosc pretentiile si asteptarile, dar care acum ard sub un nou val de de culori si rezultate..

Daca privesc in urma vad aceeasi persoana, dar ingradita de principii gustoase si severe care imi reamenajeaza de fiecare data compartimentele sufletului si ale ratiunii.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru blog!!! Te citesc saptamanal si ma regasesc foarte mult in tot ce scrii. Keep up the good work! ;)
Alina

Rosu de inger spunea...

Multumesc mult alina, asa o sa fac! Poopicei

Anonim spunea...

Alina.. lasa teatrul..

Rosu de inger spunea...

Anonim e ceva ce ai vrea sa ne relatezi? Poate si un nume nu ar strica ;)

ana spunea...

foarte frumos blog-ul tau!

Rosu de inger spunea...

Mersic mult ana :*:*

dayana spunea...

daca toata lumea ar privi asa in urma si ar indrepta lucrurile, cred ca am reusit sa fim mult mai buni...nice blog hire...:*

Rosu de inger spunea...

Eu cred ca evoluand indreptam lucrurile care nu ne placeau in trecut.. dar nu suntem foarte constienti de schimbarile astea pentru ca nu ne oferim noua timpul unei scurte analize :P
Mersic si poopicei :*:*