miercuri, 28 octombrie 2009

Curatenie de toamna!

De ce?

Pentru ca s-au adunat prea multe firimituri si resturi din trecut care ocupa un loc nemeritat in sertarele prezentului meu..

Pentru ca o buna perioada de timp m-am ambitionat sa le ingramadesc in diferite locuri neavand la momentul respectiv puterea psihica de a le arunca..

Pentru ca am crezut cu naivitate si inocenta ca timpul va lasa praful sa se aseze, inselandu-ma insa profund..

Pentru ca acolo stau tonalite pacate dulci ce imi dicteaza si astazi existenta si nu-mi redau deloc libertatea...

Pentru ca au facut prea mare dezordine intr-un spatiu prea mic.. si nu a mai ramas loc de noi petale, zambete si promisiuni...

Pentru ca nu si-au castigat corect acele locuri si le ocupa in mod ilegal, frauduos si abuziv..

E timpul deci sa eliberez in mod fortat vechile fantome care bantuie cu nerusinare cersind drepturi pe care nu mai sunt in masura sa le ceara si nici eu dispusa sa le ofer.


Nu mai pastrez nici o farama din trecut care incearca inca o data sa imi creioneze fantezii si vise in care nu mai am incredere..

Anulez si sterg orice urma de creion ce intentioneaza cu pasiune surda sa mazgaleasca rasaritul si apusul prezentului meu..

Si de data asta fara nici cel mai mic drept de apel..

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte fain blogul tau, chiar ai talent. Ma faci sa revin mereu si ma suprinzi de fiecare data.

Rosu de inger spunea...

Ma bucur ca iti place!
Pupicei :*:*

co22 spunea...

depinde doar de noi daca putem scapa de umbre, de trecut.. uneori cui pe cui se scoate :)

Rosu de inger spunea...

Co22 ai mega dreptate.. problema e ca trebuie sa gasesti acel cui special si potrivit care sa-l scoata pe cel vechi ;))