marți, 6 octombrie 2009

And when she finally forgets you, don't you dare remember her...


M-ai mintit.. te-am mintit.. am uitat.. ai venit.. m-am intors.. ai fugit.. am iubit.. ai tulburat.. m-ai chemat.. am suferit.. te-am iertat.. ai profitat.. te-am urat.. m-ai zapacit.. am plecat.. si iar ai venit..
Jocul asta te tine in viata, dar mie imi ia din ea..
Nu inteleg de ce oamenii se intorc in locul de unde au plecat.. Si de ce o fac daca nici ei nu stiu sigur ca pot ramane de tot? De ce renunta atat de usor daca sunt aripi pe care nu le pot uita.. daca sunt inca zambete impregnate in suflete? De ce nu au dasfacut nodurile iubirii atunci.. cand inca nu trecuresa peste ea o iarna cu viscol si o toamna cu ploi? De ce asteapta parfumul indiferentei ca sa le trezeasca iar simturile dragostei? De ce dezgroapa sentimetele vii inghesuite intr-o cutie de arama care nu doreste a fi deschisa?
De ce se intorc..?

7 comentarii:

Marcel spunea...

Ciufulici, nu stii? Criminalul se intoarce totdeuna la locul faptei...

Rosu de inger spunea...

Bravo bravo.. mi-a placut comparatia :)) Ai dreptate.. dar eu tot caut explicatiile rationale pentru aceasta intoarcere, argumentele logice sau macar supozitiile cat mai veridice posibil.. :))

Anonim spunea...

De asta nu e bine sa crezi ca vreuna a uitat pe primul cu care s-a culcat, mai ales cand nu l-a iubit, ci a fost pur interes, de orice gen.

Anonim spunea...

Pentru ca barbatii sunt ca un elastic....

Vecinu' :)

Rosu de inger spunea...

Bravo vecinu'.. o sa tin minte asta :))

Anonim spunea...

vecinu...ai citit "femeile sunt de pe venus si barbatii de pe marte"?......cred ca oamenii, daca se intorc, se intorc pentru ca acolo au avut ceva bun...si mai incearca, poate dezamagiti de altceva...poate visatori ...poate fiind superficiali cand cred ca nu s a rupt nimic pt ca au plecat....din dorinta de a avea acel ceva inca o data. dar...ciufulici nici eu nu stiu d c fac asta...nici eu nu inteleg....

star :)

Rosu de inger spunea...

Cu siguranta asta e raspunsul... se intorc pentru ca ceva inca a ramas acolo.. Nu raman pentru ca ceea ce a ramas nu e suficient..