duminică, 27 ianuarie 2008

A 2a promisiune..



Esti cea mai frumoasa greseala a mea.. si promit sa nu te mai iubesc niciodata.. dar stai linistit.. te voi saruta cu aceeasi pasiune, te voi alinta la fel, te voi hrani in continuare cu zambete.. Voi fi cu tine dar nu si langa tine..

"Do you think I’m such a fool..
To believe everything you say is true?!
Well that just goes to show,
That you really don’t know..
While you’re out painting the town
Do you think I’m home just sitting around
Waiting on you?!
Now who’s really the fool?

Don’t be surprised to find that
The angel in your arms this morning
Is gonna be the devil in someone else’s arms
tonight"
(Reba Mcentire-Angel in your arms)

6 comentarii:

si-ce-daca spunea...

:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
ai inteles ce voiam sa zic eu :D:D:D:D
uite..ti`am si raspuns la intrebare pe blog la mine :->
imi place le nebunie noul look al blogului..dar cred ca ar trebui sa schimbi poza cu cea care ai pus`o si pe hi5 :-> ;)) ii sexy tare

Rosu de inger spunea...

Am schimbat-o... dar nu cu aia de pe hi5.. cu alta.. nu prea pot sa ma decid intre astea doua :p Sa-mi zici ce parere ai.. :P

Sagy, spunea...

Misto post.. mi-am amintit de o zicala.... citez din memorie, a la Paunescu: "O femeie inteligenta se lasa cucerita, dar nu si condusa..."

si-ce-daca spunea...

desteapta zicala :)

si-ce-daca spunea...

leaaaaaapsa :D intra la blog la mine pt mai multe informatii ;))

si-ce-daca spunea...

operatiunea "fimei nebune"alta leapsa la mine pe blog..