joi, 10 ianuarie 2008

Promisiune!

De ce plang oamenii? DE PROSTI! Pentru ca timpul inapoi nu se poate da, raul este deja facut, el/ea nu se mai intoarce, examenul e tot picat, certurile sunt deja consumate, iar O LACRIMA NU SCHIMBA CU NIMIC SITUATIA.. Te face sa te descarci? Aiurea.. poti sa o faci si prin alte metode.. poti sa tipi, sa faci scandal, sa te razbuni, sa mazgalesti usi(cazul meu :P), sa asculti ceva care sa te linisteasca, sa fumezi sau mai stiu eu ce alte metode.. Dar de ce sa plangi? Merita? daca merita lacrimile tale persoana care te-a facut sa plangi, atunci fa-o.. dar daca nu merita.. de ce sa o faci?

Orice s-ar intampla.. nu plange, demonstraza-ti ca esti puternic(a) si ca nu te impiedici de toate pietrele..dar nici nu le ocoli.. ci treci peste ele cu capul sus!

Ei bine nu.. eu nu o sa mai plang.. pentru nimeni si nimic. Nu spun niciodata.. dar nu mai plang.. un an, doi.. sapte..

3 comentarii:

si-ce-daca spunea...

tu stii ca sunt momente cand e bine sa plangi?
efectiv te elibereaza de tot si de toate..
devii mai puternic dupa ce plangi..
eu as vrea sa mai pot plange ca atunci cand eram mai mica..

Anonim spunea...

"De ce plang oamenii? DE PROSTI! " interesant...
"Ei bine nu.. eu nu o sa mai plang.. pentru nimeni si nimic."- si mai interesant. Pe viitor poate folosesti putina subtilitate in expunerea ta. Nu m-am putut abtine, scuze. Referitor la ultima ta afirmatie din aceasta "expunere", iti doresc sa nu plangi niciodata pentru nimeni. Chuss!

Anonim spunea...

oRICAT ai urla ai lovi ai tipa daca nu ai plange.. macar o lacrima acolo crede'ma nu ai cum sa te eliberezi...