joi, 31 ianuarie 2008

Lepsa nr 2 :)) Barbatul ideal..

Leapsa venita in zbor tot de la o mica neiubitoare despre barbatul perfect.. cum arata, cum se poarta, de ce-l iubim sau de ce nu..

In primul rand barbatul perfect pentru mine nu va fi perfect.. urasc perfectiunea si mi se pare plictisitoare..

Acum ca am zis ce era mai important, o sa o iau putin punctual:

Fizic: Vreau sa fie foarte scumpic la fata, nu suport trasaturile rigide si foarte mature, sa fie ok la corp, dar nu vreau un sac de muschi.. sa ma atraga foare mult fizic (dar cea mai importanta este fata lui- tenul, ochii, buzele) Sa fie mereu aranjat, parfumat, cu haine misto (sa nu se imbrace ca un gay, cu bluze stramte sau pantofi si alte prostii)
Referitor la "aplicatii pentru corp", ideal ar fi un pierce in spranceana (daca vad asta ma indragostesc pe loc :P), o bratara finutza pe mana si un inel :X:X:X

Intelect: Sa fie inteligent, istet, sa putem vorbi despre orice, sa fie chiar si putin misogin ca sa ne contrazicem :)) (doar putin), sa avem aproximativ aceleasi principii ca sa nu facem chiar atat de multe compomisuri.., sa fim sinceri unul cu altul, sa imi puna multe intrebari, sa fie mereu curios si sa-si doreasca sa stie cat mai multe despre mine, sa ma faca sa ma deschid cu adevarat in fata lui...

Atitudine: Sa aiba un grup de prieteni care sa-l aprecieze foarte mult(e important pentru mine modul in care este el privit de prietenii lui, daca ei nu-l suporta sau il vorbesc pe la spate, e clar ca cineva are o problema.. ori el, ori ei) Sa fie de gasca, sa ma distrez cu el, sa fie funny, sa fie sigur pe el in orice moment si descurcaret, sa nu ma critice, sa nu incerce sa ma schimbe, sa ma inteleaga, sa fie alaturi de mine, sa fie gelos si sa se certam din cauza asta :)) Sa ma scoata din minti uneori si sa ma faca sa-l urasc pentru cateva minute macar, iar a doua zi sa vina cu trandafiri la mine la usa, sa fie azi foarte pasional si maine indiferent (e singurul mod in care poate pastra vie flacarea iubirii) Sa-mi spuna nu foarte des ca ma iubeste, pentru ca apoi nu voi mai crede sau mi se va parea ceva mult prea banal.. sa faca nebunii.. sa vina la mine la usa cu un bagaj facut pentru amandoi si sa ma "fure" pentru o noapte la munte (sa nu-mi dea timp sa-mi fac si eu bagajul.. ci pur si simplu sa plecam direct pentru a nu pierde trenul), sa fie romantic si rau, dulce si ironic, mandru si putin macho, sa fie dur in afara si sa se pisiceasca atunci cand e cu mine, sa ma faca uneori putin geloasa povestindu-mi de unele fete care se dau la el si sa facem misto impreuna pe tema asta, sa injure cand e nervos, sa stie cand sa loveasca cu pumnul si cand sa fie diplomat, sa-l ia de gat pe tipul care se da la mine in club, sa fie fumator si sa nu tina tigarea in mama ca o femeie, sa-mi trimita (uneori doar) felicitari de genul asta sau asta..

Si cel mai important dintre toate astea.. (desi il scriu ultimul :P ) este sa ma iubeasca si sa nu renuntze la mine.. la noi.. la primul obstacol pe care il intalnim..

PS. asta e barbatul "perfect" pentru mine.. dar nu e cel alaturi de care as putea avea o viata linistita si frumoasa asa cum isi doreste orice fata la un moment dat.. Deci clar nu e cel cu care as vrea sa ma casatoresc acum.. ci doar cel cu care mi-ar placea sa fac toate nebuniile din lume si pe care as vrea sa-l transform in timp in acel baiat alaturi de care mi-as uni destinul..

Dau leapsa mai departe la: babuina mica, zapacita si deea

10 comentarii:

si-ce-daca spunea...

cred ca ai facut descrierea cea mai complexa din cate am citit...mi`a placut enorm..:*

Rosu de inger spunea...

Tie ti-a placut, dar eu urasc chestia asta :)) Mi-ar placea si mie sa pot spune ca ma intereseaza doar aia si celalta si gata.. dar nuuu... eu sunt pretentioasa si migaloasa, ma uit mult la chichite.. si nu e prea bine.. Barbatul pe care l-am descris este exact cel pe care il caut, iar alt tip de baiat pur si simplu nu-mi trezeste nimic..

Anonim spunea...

Promit ca voi onora leapsa maine dupa politologie...acum sunt prea intoxicata ca sa ma pot gandi la barbati perfecti si singurul lucru care imi vine in cap este "sa nu fie ca frigi":)))) glumesc isteric...ooof...!!!

Mi-a placut descrierea ta:) The men are out there..:P:P

Te pup! Spor, bafta, etc.

Viorel Mocanu spunea...

Să nu te critice, să aibă piercing în sprânceană, BMW şi ochelari de soare cu diametrul de nici mai mult nici mai puţin de 8,745 cm.

Vivat superficialitatea! :)

Rosu de inger spunea...

@Viorel Mocanu Poate o sa te mire dar prefer metroul in loc de masina personala ;) si nu suport ochelarii de soare, nici pentru mine si nici pentru el..

Rosu de inger spunea...

@Viorel Mocanu Si numeste-mi o persoana careia ii place sa fie criticata.. prefer sa fiu indrumata, dar nu criticata.. :P

Anonim spunea...

My God, parca m-as auzi pe mine vorbind (ma rog, scriind) :)))
deci gandesti.. as putea zice ca exact ca mine!

dar trebuie sa fac cateva rectificari:
- sa fie aranjat mai mereu da, dar nu ma deranjeaza sa fie putin ciufulici atata timp cat e curatel si miroase bine. hainele nu ma intereseaza sa fie de firma or smth, doar sa fie curate si sa arate bine pe el
- sa fie gelos.. doar putin, atata cat sa imi dau seama ca tine mult la mine; am experienta cu un om gelos.. si genul ala de gelozie strica tot.
- fumator: peste asta pun doua linii mari rosii :))

"Vreau sa fie foarte scumpic la fata, nu suport trasaturile rigide si foarte mature" -> aye to that! asa de mult imi plac baietii cu cute faces ;;)

nu ma mai chinui sa citez, ca oricum sunt mult prea de acord cu tine:))

Rosu de inger spunea...

@fawcette Hahaha.. ce bine ca nu sunt singura nebuna :)) Sunt de acord cu primele 2 rectificari ;)) Nici pe mine nu ma intereseaza hainele de firma si prea multa gelozie e srica tot :P

Anonim spunea...

Felicitari Virtuale | Animate Felicitari Virtuale | Animate - o modalitate inedita de ati exprima sentimentele fata de cei dragi! Felicitari Virtuale | Animate minunate gata de a fi expediate, oferite gratuit.

Anonim spunea...

Legat de text, nu de parerea ta as spune urmatoarele:
-respectiva fata/femeie este superficiala;
-efectul haloului functioneaza ca si reclamele din media - dupa care multi/multe se ghideaza;
-are un "aer" de parvenitism;
-este genul de infidela, pe care nu i l-as recomanda nimanui, daca nu vor sa aibe surprize neplacute vreodata.
Barbatul ideal este oare cel care pune in umbra femeia?