marți, 8 ianuarie 2008

Suflet..

Sufletul meu? O camera micuta, colorata si dezordonata.. cu o canapea de foc si un fotoliu de gheata.. cu un covor pufos de cuvinte si lacrimi si cu o icoana in mijloc.. Pe masa inca se mai gasesc cele 5 lumanari care au fost aprinse odata, cele 4 petale de vise, 3 ganduri marete, 2 maini de sticla unite si un parfum de amintire..

Sufletul tau? O camera mareata, stilata si rece.. prea luminoasa, prea pretentioasa, prea zgomotoasa.. Pe masa.. nimic al tau.. lucruri uitate, pierdute, furate..

2 comentarii:

si-ce-daca spunea...

mi`am schimbat blogu` http://si-ce-daca.blogspot.com/
P.S.sunt "fata care nu iubeste"

Rosu de inger spunea...

Vaaai ce bine.. chiar m-am intristat cand am realizat ca a disparut unul din blogurile mele preferate... Bine ai venit inapoi :D