sâmbătă, 19 ianuarie 2008

I do.. I do.. I do believe..




Timpul? O adiere care de prea multe ori ne zmulge cu nepasare colturi de suflet.. ne lasa goi intr-o lume prea plina, ne topeste in mijlocul ghetarilor, ne stropeste cu o mana de incercari, ne imbraca in iluzii, ne zguduie fiinta..si toate acestea doar pentru a ne sculpta cu intelepciune..

M-am jucat ore in sir cu Timpul ieri, am certat insa Timpul azi.. iar maine.. maine o sa-l ucid.. eu voi ucide timpul meu, tu vei ucide timpul tau.. si devenim astfel liberi sa zburam printre locurile care nu existau inainte, dar care s-au inventat pentru noi..
De cand s-au inventat? Din prima zi in care noi am inceput sa contruim firav cu sufletul..

4 comentarii:

si-ce-daca spunea...

ma enervezi..de ce suferi si gandesti asa mult? de ce nu poti sa fii si tu.."stilu` wtf.."
voiam sa`ti spun mai demult..dar nu am stiam unde s`o fac..deci..poza ta de la profil..e uimitoare..parca esti un inger..ma linisteste ff mult cand ma uit la ea...

Rosu de inger spunea...

mersic mult :* Eram calma in perioada aia cand am facut poza :))De ce gandesc asa mult? Asta e problema mea nr 1.. stau si analizez si intorc totul pe toate partile si privesc din toate unghiuruile posibile si imposibile si caut solutii si.. :( Stii versul ala" sufletul meu o furtuna calma"? Cam asa sunt eu :))

Andreea Mitan spunea...

Fluff, e atat de bine sa poti sa crezi cand spui "WTF?"... Chiar simt nevoia uneori. Si alteori chiar functioneaza.

Anonim spunea...

Sims rosacea doctor

my web page: rosacea laser treatment Wilburn