joi, 24 ianuarie 2008

Habar n-am :))

Hey.. hai sa vorbim despre nimic.. am chef sa vorbesc despre nimic cu tine.. despre nimic si despre idei.. nimicul este blond sau ideile sunt blonde? atunci ce e roscat? Hai sa dezgropam nimicul nostru ascuns in.. unde e ascuns? in suvitele negre ale ideilor.. care idei? ideile tale evident :))
Nimicul este habar n-am.. iar habar n-am este... blond.. dar de ce nu vrei sa vorbesti cu mine despre nimic? :( Vrei sa vorbim despre negru? :D Hai sa vorbim despre negru.. cat roz crezi ca se gaseste in negru?

9 comentarii:

si-ce-daca spunea...

oooooooook ai luat`o razna :|

nikosita spunea...

e cel mai greu sa vb despre nimic, fata draga :P numai un dandy poate face asta cu maestrie :P
asa... cat roz e in negru? iti spun eu ca destul :P

Rosu de inger spunea...

@si-ce-daca Daaaaaa.. am luat-o razna.. dar e mai bine ca niciodata! PS. am inceput cu niste suvite albastre dar ssssssst.. sa nu mai spui la nimeni :P

@Nikosita esti de-a mea daca vezi asa mult roz in negru :D

si-ce-daca spunea...

vreau pozaaaaaaaaaaa

Rosu de inger spunea...

Haha.. poate-mi fac o poza si o sa o pun pe aci pe undeva :P

Desene Animate spunea...

http://cartonase.blogspot.com/2007/12/blog-post.html
ia de aici: Nimic

Anonim spunea...

dar zi-mi tu mie care e partea calda dintr-un fluture?

asta asa...ca merge cu subiectul ;))

Rosu de inger spunea...

@ana Bulina de pe aripa e partea calda a fluturelui :P

namtigari spunea...

de unde ai luat tu asta? :)

"ana said...
dar zi-mi tu mie care e partea calda dintr-un fluture? "