joi, 5 iunie 2008

Intre degeaba si adio

Purtam fiecare o dragoste in noi
Dar eu pentru tine, iar tu pentru alta..
Si focul ne mistuie crunt pe amandoi
Eu ard pentru tine, tu arzi pentru alta..

Astept un cuvant, astepti un cuvant
Dar eu de la tine si tu de la alta
Obrazul si`n somn ti`l vad delirand
Dar tu in visare o vezi doar pe alta...

Si ce ramane acum de facut
Cand soarta nu stie decat sa dezbine
Traind doar iubind
Desi tu pe alta, eu totusi pe tine...

Dar va veni o zi cand tu imi vei spune:
Eu sunt pentru tine si nu pentru alta
Cu lacrimi in ochi eu iti voi raspunde:
Ai fost pentru mine, acum fi pentru alta!

Silva Kaputikian

2 comentarii:

gargarita spunea...

exact asa simt acum...astept ziua in care voi putea spune...am fost pt tine!

Rosu de inger spunea...

Si eu ma simt exact asa.. sunt fericita ca in sfarsit pot spune sincer " ai fost pt mine.. acum fii pt alta.."
Gandeste-te ca persoana care nu a stiut sa te aprecieze si a renuntat la tine inseamna ca nu merita nimic! Poate nici macar amintirea.. depinde de caz :))