luni, 16 iunie 2008

Pretentioasa?!

De ce toti imi spun ca sunt pretentioasa? Doar pentru ca am asipratii mai mari si tintesc sus inseamna ca sunt pretentioasa?
Doar pentru ca imi doresc o relatie cat mai aproape de ideal inseamna ca sunt pretentioasa?
Poate doar putin... dar asta sunt.. nu ma multumesc cu o iubire apusa,servita pe o tava plina de cuburi de gheata si lamaie... nu ma multumesc cu o salata mincinoasa de fructe, plina de vorbe goale si cu sirop de indiferenta..
Nu ma multumesc cu povesti stralucitoare, cu basme soptite la ureche intr-o noapte impanzita de stele si fara fapte concrete a doua zi...

Compromis? Nu fac decat daca se merita.. si nup.. pana acum chiar nu s-a meritat..
Sacrificiu? Doar dupa ce vad ca este el in stare sa faca asta...
Incredere? Astept sa fie castigata, nu se ofera gratuit!
Adevar? Numai daca stie sa-l suporte...

Nu sunt pretentioasa.. pur si simplu nu ma multumesc cu putin...

Un comentariu:

Marcel spunea...

Mie nu mi se pare ca esti pretentioasa; cel putin la ce ai scris aici nu pari...
Cred ca fiecare ne-am dori o relatie mai aproape de ideal, doar ca idealurile sunt diferite!