sâmbătă, 2 februarie 2008

PS. !!!

Nu mai vreau culori care sa-mi ameteasca vederea si nici avalanse de sentientele care sa-mi imbete simturile. Vreau sa fie punct si de la capat, fara semne de intrebare intre ele..

Ai inchis un loc de mult deschis.. si nu te mai vreau.. Sa-ti iei zborul cocotat pe acelasi gand care m-a vizitat in fiecare zi si in fiecare noapte.. Acum te-am asezat comod intr-o cutie pe care nu am de gand sa o mai deschid vreodata.. ramai cu bine suflet aiurit..

"You'll never see me again
So now who's gonna cry for you
You'll never see me again
No matter what you do"
====>>September - Cry for you

PS. Daca ma mai cauti vreodata te ia naiba!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiu cat e de ras, sau nu, cat se poate rade si cat nu, dar mie in momentul asta imi vine sa rad tare cu pofta :)
mi-a placut mult articolasul asta al tau :) mai ales ps-ul :))

Anna spunea...

Am obsrevat ca toata lumea isi pune pe blog versurile melodiei September :))) cand vine vorba de o despartire sau ceva de genul...Si eu m-am folosit de ele, dar in alt context :P

Sagy, spunea...

:O te-ai despartin :(! Nu te-a meritat daca te-a inselat... Lasa, vine altul:P

si-ce-daca spunea...

Cui pe cui se scoate..soo ..who`s the next guy?

Rosu de inger spunea...

@fawcette Mersic :P
@anna Adooooor melodia asta :X cel putin in perioada asta :))
@sagy E balta plina de peste :))
@si-ce-daca gandesti ca mine :P