sâmbătă, 23 februarie 2008

Fara solutie..


Dragostea e un joc periculos..

*Daca nu stii sa joci => invata..
*Daca stii sa joci si trisezi => il castigi, dar victoria nu te multumeste decat o perioada scurta
*Daca il joci doar dupa regulile tale => 2 ochi vor plange si nu sunt ochii tai..
*Daca iti lasi partenerul sa castige intentionat => esti fraier.. el va crede ca a castigat pentru ca e "prea bun" si te va privi cu superioritate
*Daca il joci legat la ochi => pierzi si e al naibii de dureros
*Daca amandoi cunoasteti regulile si va bagati picioarele in ele => este.. dezirabil dar imposibil
*Daca apare a 3 a persoana care vrea sa joace => e provocare
*Daca o lasati sa intre in joc => unul dintre voi2 e imbecil (de obicei barbatul :P)

Deci pana la urma cum se joaca acest joc si care e varianta ideala? Eu nu i-am dat de cap.. :P

6 comentarii:

Sagy, spunea...

:) ca si jocul de whist.. indemanare, calm si precizie.
Pentru indemanare trebuie sa fi plans, pentru calm trebuie sa cunosti regurilele si sa le resprecti si pentru precizie trebuie sa faci fata si sa ai incredere.. si cel mai important, trebuie sa-ti respecti "partenerul de joc".

Straina! spunea...

omg! daca tu ai scris chestia asta... o.O esti prea, prea tare:* idei cu polonicu:P imi place.. eu as adauga:

*Daca stii sa joci si nu o faci de frica sa nu pierzi: mai nenorocesti un suflet, papagalule!:P

si-ce-daca spunea...

uai geniule m`ai lasat fara cuvinte..si ma disperi ca nu ai gasit o solutie salvatoare >:P
puteai sa pui si tu ca nu ai nevoie de iubire ca sa fii fericit..pana la urma iubirea e relativa..ea dureaza doar 3 luni..asa ca de ce dracu ne facem atatea probleme?!?

Straina! spunea...

hai 2 ani.. cel mult!:D

Rosu de inger spunea...

@sagy Hmm..interesanta teorie, chiar m-ai pus pe ganduri.. :D Perfect ar fi insa daca ar putea fi aplicata de ambii parteneri..

@straina Sar'naaaa! Imi place ce ai adaugat :)) Ai dreptate :P

@si-ce-daca Sar'naaa! :P As fi scris ca nu e nevoie de iubire ca sa fii fericit... daca as fi crezut asta :)) Dar pentru mine nu-i asa.. eu am lumea la picioare cand iubesc, cel putin asa simt.. desi de multe ori se inverseaza rolurile atunci cand sufar.. :P

nikosita spunea...

stii ca si eu m-am intrebat de "regulile" astea. :)) regula e ca regulile se incalca :) m-am indragostiiiiiiiittt!!! si e genial! si ce daca suferim? asta e acu. next. indiferent de cat doare. cred ca exista the one si toate chestiile alea... si cred cred.. da.. i do believe in fairies ;))