joi, 14 februarie 2008

Ganduri..

Ganduri.. ganduri sa da.. ganduri sa nu.. ganduri de dorinta, ganduri de abandon.. Imi place sa le impachetez, sa ma fac ca le uit si apoi sa le dezpachetez si sa par surprinsa la descoperirea lor.. dar nu sunt.. le stiu, le am.. sunt vechi.. imi plac si le urasc.. dar sunt ale mele.. De multe ori ma impiedic de ele.. sau poate chiar ele imi pun piedica.. incearca sa ma trezeasca.. sa-mi spuna ceva.. eu refuz sa le aud, sa le vad.. desi le imbratisez de fiecare data cand sangereza.. si le sting cu lacrimi.. Imi place sa le masor, sa le astern pe pachete de tigari, pe usa camerei mele si pe pagina mazgalita a sufletului tau.. dar tu oricum nu le intelegi.. nu folosesti ata alba ca sa le cosi.. ci le lasi ranite si impastiate.. nu-ti pasa.. sau poate ca da.. dar totusi nu..
Gandurile mele te vor cuprinde intr-o zi.. te vor sugruma, te vor arde, te vor rasturna..
Gandurile mele.. gandurile mele te vor rasturna..
Ah .. gandurile mele..

2 comentarii:

si-ce-daca spunea...

Gandurile au o putere foarte mare, dar absenta lor are una si mai mare.
Lasa`te de fumat ca o incurci :-w
i`m back :*

Rosu de inger spunea...

ma las, ma las :D Chiar vreau asta ;)) :*:*:*