duminică, 10 februarie 2008

love..?!?



Cum este posibil sa iti fie atat de dor de cineva incat ai face orice numai pentru a-i vedea zambetul? L-ai decupa din vise, l-ai rupe din realitate, l-ai dezlipi din poze, l-ai scoate din amintiri, i-ai fura sufletul pentru a-l contopi cu al tau..
De ce as face orice pentru tine, pentru fericirea ta, pentru surasul cald al sufletului tau.. pentru stele care se oglindesc in marea din ochii tai?

Cum m-ai facut sa tin asa mult la tine? Care a fost secretul tau? Vreau sa te iubesc mai putin.. vreau sa nu-mi mai fie atat de dor de tine desi abia ai plecat de langa mine.. vreau sa nu-ti mai ador parfumul ramas pe perna mea.. vreau sa nu ma mai topesc atunci cand ma strangi noaptea puternic in brate..
Vreau.. sa nu mai fii tu universul meu.. si sa fiu doar eu universul tau..

You give me feelins that I adore...

2 comentarii:

lovehurts spunea...

:) foarte frumos. iti multumesc pt comment :P scuze ca sunt asa intarziata dar nu m-am ocupat atat de tare de blogul meu...
te citesc :*

Rosu de inger spunea...

Am vazut ca nu ai mai scris de ceva timp.. :( Cred ca blogul tau plange acum ca nu i-ai mai acordat atentie :P
Te poop si mersic frumos.. Astept sa citesc noul tau post :D